Tyhle přísady přidáváme do všeho, co děláme. Podle nich se rozhodujeme, jaké služby nabídneme našim zákazníkům, co budeme prodávat nebo třeba kdo se hodí do našeho týmu.
Naše mise je pomáhat všem lidem v Evropě dobře jíst a dobře žít.
Dosahujeme toho tím, že našim zákazníkům dodáváme výborné jídlo. Doručujeme jim ho rychle a v té nejlepší možné kvalitě. Díky tomu mají více času dělat to, co mají rádi.
Změnit zažitý zvyk chodit nakupovat potraviny do obchodu není snadné. Proto nestačí, abychom byli jen lepší než tradiční supermarkety. Musíme být desetkrát lepší.
Život v Rohlíku
Postupné zlepšování
Vystoupit z komfortní zóny
Život v Rohlíku někdy není procházka růžovou zahradou. Máme velké plány a cíle. Změnit způsob, jakým lidé nakupují, je těžký úkol. Změnit zažité návyky je někdy obtížné pro zákazníky i pro nás. Vystoupit z komfortní zóny prostě někdy bolí. Přesto to děláme často a rádi. Pomáhá nám to přinášet lepší, neotřelé nápady a rychle se zlepšovat.
Na egu nezáleží
Rádi debatujeme, argumentujeme, zvažujeme různé cesty a nápady. Někdy prostě jdeme a vyzkoušíme to, někdy nápad vylepšujeme, někdy ho zaparkujeme na později a jindy se ho rozhodneme opustit úplně. Když se vaše nápady nechytnou, může to být nepříjemné. Ale pamatujte, nikdy to není osobní. Vždycky se snažíme udělat to nejlepší pro zákazníky.
Chyby vítány
Nejlepší cestou, jak se rychle zlepšovat je připustit si chybu, přijmout zpětnou vazbu a poučit se z ní. Chybovat je lidské. Potřebujeme kolegy, kteří nebudou plakat nad rozlitým mlékem, ale půjdou to napravit.
Řídíme se daty, spoléháme na nejnovější technologie
Používáme špičkové technologie a logistiku, abychom mohli zákazníkům dovézt jejich nákup už za pouhé 2-3 hodiny. Díky přístupu založenému na datech a softwaru jsme se stali nejrychleji rostoucím internetovým obchodem s potravinami ve střední Evropě. Data využíváme všude, kde to jde - od náboru přes řízení obrátky až po vymýšlení nových funkcionalit pro naše zákazníky
Podporujeme rozmanitost
V Rohlíku není místo pro předsudky. Nehledíme na to odkud jsi, jak vypadáš, čemu věříš ani na to, co ti chutná.